Vino sa afli cum faci fata stresului, cu meditatia ghidata si respiratia cu lumina.

Oare cum faci fata stresului cand poate din vina unei incurcaturi multidimensionale, 🙂 exista tendinta, in ultimul timp, de a trai accelerat?

Acumuland sarcini peste sarcini de dragul provocarilor, cu dorinta de a le executa cat mai repede, cat mai bine, vrei sa ramana obligatoriu timp si pentru ceva extra.

Generatia “extra”, vrea mereu mai mult, mai bine si sa obtina si un extra … ce o fi …  dar extra sa fie. E interesant cum te poti minti singur ca ai o treaba importanta in a „face fata provocarilor”, cand de fapt ar trebui sa te preocupe cum faci fata stresului acumulat, doborand provocarile. In plus recunoaste ca provocarile astea ti le creezi singur de fapt, pentru a-ti atribui o valoare.

Uite asa, motivatia de a face fata provocarilor, de dragul lor, te-a adus in situatia de a te preocupa cum faci fata stresului, care nu e altceva decat o alta provocare, nu-i asa?

Cum faci fata stresului prin tehnica de respiratie!

Daca in schimb se intampla sa pierzi teren pe frontul luptei cu acest un dezechilibru caracteristic lumii moderne, ce lasat necontrolat provoaca chiar boli, atunci poate iti face placere sa incerci sa practici impreuna cu mine un exercitiu de relaxare.

Acesta, este adaptat din metoda de vindecare Gendai Reiki ce o predau si anume, Tehnica de Respiratie cu Lumina.

Tehnica este ghidata de mine, asa ca tot ce ai de facut, este sa incerci sa te joci putin cu ochii mintii si cu respiratia, asa cum iti indic in acest exercitiu.

Tehnica de respiratie Hado, ce ti-o recomand in meditatie, este descrisa detaliat, in articolul la care ajungi facand click pe aceasta fraza.

Preocuparea ta acum nu este cum faci fata stresului, ci sa faci exercitiul din placere, fara miza. Mai degraba distreaza-te, iar daca doresti sa ai si tu abilitatea de a transmite fara efort sau concentrare aceasta energie minunata, poti sa te inscrii la Curs Gendai Reiki nivel 1 anuntat pe site.

Mintea noastra fabrica de ganduri. Sa o punem la lucru pentru binele nostru!

In timpul acestui exercitiu, nu este obligatoriu sa iti golesti mintea de ganduri asa cum inveti la Cursul Reiki, ci doar sa iti focusezi atentia in maniera in care ti-o descriu.

Mintea noastra este de fapt o fabrica de ganduri, asa ca in loc sa o oprim, o dirijam cum dorim noi spre a ne servi scopului si este mai bine decat sa ne luptam cu noi insine pentru a impiedica firescul situatiei.

Iar scopul acestui exercitiu nu este sa-ti aduca si mai mult stres impiedicandu-ti mintea sa lucreze, ci sa o faca sa functioneze in felul dorit de tine, pentru a obtine un rezultat pozitiv.

Uite cum scapi de stres.

Cei care au participat la Curs Reiki nivel 1 cu mine, stiu ca scopul tehnicii de Respiratie cu Lumina, este de a-si vindeca mintea, corpul si asa cum am si spus mai inainte, sa-si  vindece sau sa tina stresul sub control.

Chiar daca tu nu ai participat la cursuri de initiere in Reiki, simpla asociere a gandurilor tale cu lumina alb stralucitoare, caracteristica energiei Reiki, te va duce la rezonanta cu caracteristicile acesteia.

 

Pe de alta parte, starea interioara de care am mai vorbit si in alte articole de pe blog, se obtine prin reprezentarile noastre fata de fenomenele lumii exterioare noua.

Cum majoritatea dintre noi asociaza lumina cu insasi viata si cu lucrurile placute, este si firesc ca prin folosirea acestui set de valori sa obtinem o reprezentare favorabila generarii unei stari de relaxare, calm.

Exercitiul are o parte explicata, alta ghidata si apoi cu liber la practica pe un fond muzical zic eu placut.

Daca ti-a placut si ai simtit o modificare a starii interioare, poti repeta acest exercitiu ori de cate ori vei fi stresat, putand astfel sa apelezi la un amic de incredere pe nume Reiki! Astfel, intrebarea ” cum faci fata stresului ” si-a gasit un raspuns simplu:)

Ps: daca ti-a placut acest exercitiu, poti da Share prietenilor tai, un Like dar si sa lasi un comentariu pe blog.

Fii sociabil, trimite mai departe!

Un gand pentru “Vino sa afli cum faci fata stresului, cu meditatia ghidata si respiratia cu lumina.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*