7 pasi pentru o meditatie Reiki eficienta.

Motiv de Meditatie Reiki: “unde mintea nu ajunge, nici un doctor nu poate trata 🙂

[divider style=”2″]

Apropo de meditatie Reiki, mai tii minte cand am scris de insemnatatea formarii unor obiceiuri sanatoase ce sa te duca catre succes, adica indeplinirea scopurilor ce ti le-ai propus?

O meditatie Reiki pe zi 🙂

Ei bine, o meditatie Reiki, tinuta cate putin in fiecare zi, face parte din aceasta categorie de deprinderi, ce rau nu are sa-ti faca oricum. Dimpotriva, te poate ajuta in mentinerea sanatatii sau chiar si in vindecarea unor afectiuni, dar si in obtinerea unei stari de fericire.

Ideea este sa incepi de undeva si sa nu-ti faci acum probleme cu detalii gen: “cum stau”, “cum respir”, “cum tin mainile”, aceste lucruri, cat si despre o meditatie Reiki corecta, le discutam la cursurile Gendai Reiki.

Cum iti recastigi controlul prin meditatie Reiki?

De ce sa dedici cateva minute zilnic acestui obicei? 🙂 Raspunsul s-ar putea sa te surprinda si acesta ar fi:

Ca sa te cunosti mai bine, tu pe tine, cu un beneficiu neinsemnat la prima vedere, dar atat de important in viata zilnica:

sa observi ce se intampla cu mintea ta in acest timp, fiind important nu neaparat sa o controlezi, ci doar sa o observi … in prima faza.

Ai sa observi o legatura intre gandurile ce-ti vin in minte si reactiile tale de moment vizavi de ele. Iti vine sa le urmezi? Si daca da, de ce? Cu timpul, constientizand lipsa necesitatii reale de a reactiona la gandurile ce-ti trec prin minte, sa poti alege voluntar care si daca merita urmate.

In acest fel , doar si printr-o meditatie Reiki, iti recastigi controlul asupra ta putin cate putin. E simplu nu? 🙂 E simplu si de facut, doar trebuie din cand in cand sa-ti arunci privirea pe aceste

7 criterii de care sa tii cont intr-o meditatie Reiki, nivel incepator:

Aloca-ti doar 5 minute in fiecare zi:

nu forta mai mult decat atat, pentru a fi sigur ca si maine si poimaine ai sa aloci si macar atat timp. Cu o floare nu se face primavara! Dupa 2 saptamani sa zicem, daca te simti confortabil, mai poti adauga alte 5 minute si sa te obisnuiesti cu aceasta durata de 10 minute de meditatie Reiki.

Cu timpul, poti creste la 20 minute sau o jumatate de ora, dar acum fa doar primul pas ce sa te duca la o durata cu care sa te simti confortabil.

Nu-ti bate capul cu pozitia:

scopul tau, acum la inceput, este sa te familiarizezi cu obiceiul si nu sa joci in liga profesionista. Ajungem noi si acolo, 🙂 dar nu dintr-o data. Poti sta pur si simplu asezat pe scaun, sau pe jos, sau turceste, nici nu are importanta pozitia, dar incearca sa ai coloana dreapta pentru a putea respira normal. Important este sa stai undeva, pentru a-ti aloca acele 5 minute de meditatie Reiki, asa ca poti alege si o banca in parc.

Alege momentul potrivit:  

dimineata ar fi cel mai bine pentru tine si asta din mai multe motive: acum mintea ta este mai linistita, nu ai acumulat stari sau evenimente de peste zi ce te pot incarca emotional suplimentar, iar pe de alta parte eviti amanarea ce se poate transforma intr-una permanenta.

Ce poti face cu mintea intr-o meditatie Reiki:

cum acum noi nu dorim performante de profesionisti si vrem sa luam lucrurile foarte relaxat pentru a obtine rezultate, nu este necesar sa urmarim oprirea gandurilor ci doar sa ne cunoastem mai bine. La cursurile mele de Gendai Reiki, explic cum anume poti ajunge si la eliminarea gandurilor si asta pentru ca aici este implicata folosirea energiei Reiki conform abilitatii primite prin acordaj.

Pentru ca nu ai parcurs cursul inca,  nu este necesar acum sa urmarim oprirea gandurilor prin meditatie Reiki, ci doar sa:

  • Ne fixam atentia pe respiratie. Nu incerca sa o controlezi, observ-o asa cum este ea. Unii o au ampla si profunda, altii rapida si superficiala dar este dovada cea mai palpabila a existentei tale in Univers. De cate ori mintea tinde sa fuga dupa ganduri, adu-o inapoi, fixand-o pe respiratie.
  • In afara respiratiei, intr-o meditatie Reiki din alta zi, iti poti fixa atentia asupra unui sentiment ce poate aparea in acest timp. Nu te feri de sentimentele de manie, frustrare, anxietate. Ele pot aparea si in loc sa fugi de ele, asa cum avem cu totii tendinta, fixeaza-ti atentia aupra lor. Nu le controla, doar stai asa pur si simplu cu ele si observa-le, precum ai procedat si cu respiratia si vezi ce rezultate apar in timp.
  • Simte-ti corpul sau scaneaza-l cu mintea. Iti poti fixa atentia pe rand asupra tuturor zonelor corpului sau interiorului lui. Simte-ti capul mai intai, fiind pe deplin constient de cum il simti, apoi te muti la gat si tot asa pana ajungi la picioare. Poti de asemenea sa faci o incursiune cu mintea in interiorul corpului tau vizualizandu-ti organele pe rand …. “unde mintea nu ajunge nici un doctor nu poate trata :)”
  • Alternativ, iti mai poti fixa atentia pe anumite lucruri precum veioza din casa, zgomotele casei, o planta.

Foloseste o meditatie Reiki ghidata

poti folosi o meditatie ghidata, precum cea facuta de mine: Meditatie Reiki – adaptata dupa Meditatia Luminii a lui Sensei Hiroshi Doi. O poti obtine gratuit prin abonarea ta la fereastra pop-up cu inscrierea.

Nu te judeca aspru

nu te pedepsi singur pentru gandurile ce-ti apar, nu esti tu de vina pentru ele. Pur si simplu ele apar facand parte din tine si in loc sa fugi, petrece-ti un timp cu ele.

Nu-ti fie teama de greseala

nu ai ce sa gresesti, mai ales daca urmezi o parte, daca nu toate aceste indicatii. Tine minte ca nu intentionezi sa obtii beneficiile unui profesionist in materie, ci doar sa te cunosti mai bine si sa-ti oferi  in acelasi timp singur, voluntar, posibilitatea de a-ti urma mintea, gandurile, sau nu!

In acest fel ajungi prin meditatie Reiki, sa te controlezi mai bine, incet, incet.

Ps: Daca ti-a placut acest articol si-l consideri folositor, poti da Share pentru stiinta prietenilor tai, un Like deasemenea, dar poti lasa si un comentariu cu parerea ta pe acest blog.

Fii sociabil, trimite mai departe!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*