Metode de antrenament simple, placute si stimulante

Sper sa nu crezi si tu ca doar apeland la o reteta alimentara minune, intri in forma, pur si simplu. Sedentarismul dauneaza grav sanatatii, indiferent cu ce te alimentezi, bei sau ce vitamine iei. Este necesar sa te misti fizic destul de des si asta dupa metode de antrenament variate.

Probabil iti suna cunoscut „adopta reteta asta si vei slabi 20 kg intr-o luna”. Nu mai vorbesc cat de posibila si sanatoasa poate fi o asa abordare. Dar ai idee cati sunt dispusi sa consume ba un produs, ba altul, doar sa se miste putin nu? La cate metode de antrenament sunt disponibile, este simplu sa incerce macar una, sa-i vada efectul cei drept in timp.

Este mai simplu sa gaseasca scuze, dintre care „nu am timp de miscare” este cel mai des invocata. Apoi dau fuga repede la vanzator sa comande „elixirul” sub forma de pastila, aliment, bautura. De regula efectul nu apare asa cum se asteapta, ca sa zic doar atat.

Sper sa nu faci greseala de a crede ca tubul tau digestiv este singura cale spre o viata sanatoasa si fericita. Daca este asa, ar fi cazul sa privesti putin analitic marketingul diverselor produse si cum functioneaza publicitatea lor.

Ca terapeut intalnesc pacienti carora sedentarismul combinat cu consumul „licorilor” sau pastilelor „miraculoase”, le-a provocat mai mult rau decat bine.

Metode de antrenament fara chin

Corpul tau isi va atinge parametrii normali de functionare prin oxigenare, hormoni, debit sanguin, masa musculara, corespunzatoare activitatii fizice stimulante.

Deci cuvantul magic de care trebuie sa tii cont este „stimularea” corpului tau, prin cateva metode de antrenament placute.

Mersul prin apa o combinatie intre distractie si eficienta

Mersul prin apa spre exemplu, te solicita destul de mult si asta fara sa simti efortul in mod neplacut, dimpotriva. La mare, poti intra in apa pana la brau si merge paralel cu tarmul pana obosesti.

Efectele acestui exercitiu le-am descoperit pe pielea mea. Asta s-a intamplat cand mi-am propus in joaca sa parcurg cateva sute de metri in acest mod.

Acum pot spune ca distrandu-te astfel, iti intaresti foarte mult musculatura picioarelor, abdomenului, arzand multe calorii. Avantajul acestei metode de antrenament este de a scapa rapid de surplusul de grasime si de a-ti imbunatati postura corpului. Daca ai muschii picioarelor slabi, mersul tau va fi dezordonat, pozitia coloanei defectuoasa, capul miscandu-se prea mult in timpul mersului.

Daca iti maresti volumul muscular al picioarelor, vei corecta aspectele de mai sus. In plus, muschii vor prelua si sarcina de pe ligamentele genunchilor. Pentru asta trebuie sa ai grija sa-i relaxezi, avand si continutul de calciu adecvat in corp. Lipsa calciului provoaca contracturi musculare si crede-ma ca nu-ti doresti asta, mai ales daca practici sport.

Uite o metoda de antrenament distractiva, ce-ti aduce beneficii multe fara sa ai senzatia de a cara pietre de moara.

Miscarile fizice realizate altfel decat folosirea prin fortei musculare

Cu totii stim sa ne folosim muschii, chiar si defectuos, pentru a realiza miscarea. Odata cu folosirea masei musculare, apar si efectele ei, mai putin placute:

  • contracturile
  • oboseala
  • incordarea
  • solicitarea tendoanelor, ligamentelor, articulatiilor
  • uzura organismului

Oricum ar fi, dupa o anumita varsta, orice metode de antrenament ai incerca, muschii se vor degrada.

Dar te-ai gandit ca putem realiza miscarea si altfel decat prin forta muschilor? Este vorba de componenta energetica a corpului nostru.

La cursurile Reiki Do, explic cum energia interna, Ki-ul nostru, i-a nastere din tanden, un centru energetic aflat sub buric. Mai mult, energia Reiki de vindecare, potenteaza aceasta energie interna a noastra.

Referindu-ma doar la ki-ul nostru intern, trebuie sa stii ca poti realiza miscarea foarte simplu doar cu ajutorul lui.

Pentru asta, ar trebui sa inveti care este postura potrivita si cum anume sa-ti transmiti energia interna prin corp.

Un webinar gratuit pentru tine

In webinarul gratuit Reiki Do creat de mine, am explicat in detaliu cum poti realiza miscarea energetica. Daca vrei si tu sa-l vizionezi, te poti inscrie gratuit aici: http://www.reikido.ro/webinar/

Daca vizionezi articolul dupa ce aceasta a fost difuzat, inscrie-te mai sus pentru a primi gratuit meditatia Luminii. Odata primita, raspunde-mi la email cu dorinta ta si-ti voi oferi acel link-ul catre inregistrarea evenimentului.

Beneficiile acestei metode de antrenament sunt multiple si toate pleaca de la un aspect.

Prin circulatia energiei interne, iti vei creste componenta energetica pe masura ce inaintezi in varsta. astfel iti vei asigura:

  • o putere crescuta a sistemului imunitar, deci o viata sanatoasa
  • o viteza crescuta de reactie, prin scoaterea din ecuatie muschilor in realizarea miscarii
  • agilitatea crescuta pana la varste inaintate
  • tonusul muscular crescut indiferent de varsta, datorita suportului energetic pe care muschii „stau”
  • amanarea efectelor imbatranirii, prin cresterea odata cu varsta a capacitatii tale energetice. Adica prelungirea functionarii „bateriei” corpului tau ducand la  „Tinerete fara de Batranete”
  • independenta fizica si sanatate mentala pana la adanci batraneti

Si uite cum apeland la simple metode de antrenament, folosind energia interna, poti sa ai atat de multe beneficii.

Cred ca te-ai lamurit pana acum ca nu-ti ofer idei banale, ridicole, arhicunoscute si ineficiente. Prin Reiki Do, vei intalni sub forma de cursuri, seminarii, webinarii, articole, materiale video, o alta lume. In acest Univers vei putea gasi o cale pentru sanatatea ta, daca vei avea curiozitatea sa pasesti pe ea.

De aceea, aceste simple dar deosebite metode de antrenament, iti vor fortifica nu doar corpul, ci si sufletul.

Fii sociabil, trimite mai departe!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*