Starea de sanatate, simplu si la obiect!

Se spune ca in Gendai Reiki, singura optiune a practicantilor este starea de sanatate. Sunt doar vorbe, sau reactiile atat de multor practicanti sau pacienti Reiki din toata lumea, au totusi un fundament solid?

Starea de sanatate sau opusul ei, te-ai hotarat ce vrei?

Ca si practicant, iei o hotarare in privinta asta, te angajezi pe drumul practicii zilnice, fiind conectat la o Sursa de energie benefica, armonizandu-te treptat cu aceasta. Apoi intervine si ridicarea nivelului tau de constiinta, ce te face sa intelegi ca este doar sarcina ta sa-ti recapeti starea de sanatate. Doar atunci cand tu nu prea mai ai ce face cu mijloacele tale, intervin terapeutii, doctorii, preotii 🙂 .

Actul voluntar de a cauta starea de sanatate, echilibrul mintii si corpului te aduc la un anume mod de viata din care nu pot lipsi niste ingrediente, utile in a compensa lipsa de armonie a traiului zilnic cu care suntem obisnuiti.

Surse practice gratuite pentru starea de sanatate.

Poate nu ai auzit de Reiki si nu stii prea multe (poti afla totusi citindu-mi articolele de pe blog, sau intrand in “Zona de Vindecare”) dar pana sa te hotaresti daca iti doresti aceasta practica, poti beneficia de un program pe 3 puncte, ce sa-ti readuca sau intareasca starea de sanatate.

  1. Sanatate prin miscare.

Renunta la tot felul de mituri, cu regimuri pentru slabit, ceaiuri, sau mai stiu eu ce alimente minune, ce odata consumate, slabesti cat ai bate din palme si asta fiind incremeniti in nemiscare. Hai sa fim seriosi!

Mananc ca sa slabesc (bag ceva fara sa scot) e o mare gogomanie! Iar daca iti privezi organismul de hrana, automat o sa-l privezi si de nutrientii necesari bunei functionari. Intr-un final ai sa te dezechilibrezi de tot.

Asta ca sa nu mai spun ca se face o confuzie de proportii, intre deshidratare si obtinerea unei mase de grasime mai mica.

Sa-ti zic ceva … grasimea nu se depune doar in straturi vizibile, dar si intracelular, visceral, asa ca nu trebuie sa te bucuri prea mult de o corectie vizibila in aspectul fizic.

Grasimea cantareste mai putin dacat masa musculara, are volum mare si atat. Nu consuma energie.

Masa musculara, pe de alta parte, este consumatoare de energie  si dezvoltarea ei face ca organismul sa consume mai multa energie, in loc sa o depuna ca rezerva. Cum obtii masa musculara? Prin miscare nu? Miscarea iti poate afecta confortul dar nu si starea de sanatate. 🙂

Deci este in interesul tau sa iti cresti masa musculara, oricum ai lua-o. Nu inseamna sa te „umfli” dar sa o construiesti acolo unde nu prea este. Uite cum:

Doar o dieta saraca in … nu te ajuta, daca nu ajuti si tu corpul sa isi echilibreze metabolismul prin:

Exercitii anaerobe: te duci la sala de fitness si tragi acolo de niste “fiare”. Astfel consumi niste resurse precum glicogenul (carbohidratii depozitati in muschi) si-ti maresti in acelasi timp desitatea osoasa, prin ridicarea de greutati. Adio osteoporoza, deci starea de sanatate se imbunatateste.

Exercitii aerobice cu antrenor la sala, sau pur si simplu alergatul afara in aer curat. Daca practici alergatul dupa consumarea carbohidratilor din muschi, atunci la alergat ajungi sa consumi imediat din grasime, altfel ar fi trebuit sa-ti consumi rezervele de glicogen mai intai si apoi de grasime. Starea de sanatate se va imbunatati considerabil si prin oxigenare, secretia endorfinelor, eliminarea stresului, etc

Vezi si tu acum de ce miscarea este absolut necesara. Poti gasi scuze sa nu o faci din comoditate, dar asta ar contraveni celor 11-lucruri-pe-care-nu-trebuie-sa-le-mai-faci-incepand-de-azi, adica sa nu te minti singur ca esti Ok cand de fapt, nu esti.

Miscarea influenteaza schimbarea metabolismului foarte usor si repede. De ce te-ai chinui altfel?

Daca esti o persoana supraponderala, trebuie sa intrebi doctorul daca ai voie sa faci miscare liber sau asistat si asta din cauza posibilelor probleme cu circulatia, inima, sau posibila suprasolicitare a articulatiilor.

Ce-i mai bun pentru starea de sanatate, decat un „extazy” natural?

Se mai intampla ceva atunci cand faci miscare la modul asta si anume se elibereaza endorfine numite si drogul alergatorilor. Devii pur si simplu fericit pentru faptul ca ai reusit sa-ti invingi comoditatea, iesind la aer curat si exercitii.

2. Trateaza-te prin hrana sanatoasa

Adopta calea hranei sanatoase, dar intr-un fel anume. Tu trebuie sa-ti reconstruiesti masa celulara, dar cu ce combustibil? Hai sa ne gandim cat de mult a saracit solul in care se cultiva legumele si fructele, in nutrienti. Un morcov, spre exemplu, contine mult mai putini nutrienti, decat acum 50 de ani, sa spunem.

Pe langa o dieta sanatoasa cu mai multe legume dacat carne (nu sunt adeptul eliminarii definitive a proteinelor animale din dieta, deoarece ele participa la construirea enzimelor pancreatice si digestia noastra ar fi afectata), iti poti intregi consumul alimentar cu:

a) Suc de legume cu rol de hranire a celulei somatice, obtinut cu aparatul de stoarcere prin masticatie (acestea sunt cuvintele cheie de cautare pe Google). Rotatiile lente ale acestuia, nu cresc temperatura si nu distrug astfel enzimele cum fac cele centrifugale. Sucul de legume, creste alcalinitatea organismului si astfel mineralele “intra la loc” 🙂 in masa osoasa. Mai zic cum e treaba cu osteoporoza si cum se reflecta asta in starea de sanatate?

b) Suc de fructe obtinut in acelasi mod, pentru drenajul celulei. Proportia este data si de faptul ca acest suc creste aciditatea, iar noi dorim sa ne drenam corpul dar sa ne si tinem sub control ph-ul.

Un corp preponderent acid, devine un teren fertil pentru afectiuni, in timp ce unul “cu tenta” alcalina dimpotriva, corectandu-ne cu usurinta starea de sanatate.

Proportia intre cele doua sucuri sa fie 80% suc legume si 20% suc fructe.

Un regim pentru starea de sanatate perfecta.

Ce poti stoarce de exemplu la o portie de suc: 1 kg morcovi, 1 sfecla mica, o legatura de verdeata (patrunjel, telina frunze, papadie, grau verde, orz verde, etc), un pumn de catina scoasa de la congelator (supervitamina C naturala), unde ai avut grija sa o stochezi din timpul verii.

E doar un exemplu, combinatiile sunt nenumarate.

Si asta intr-o cana mai mare pe care sa o bei dimineata pe stomacul gol. Atentie! Cresti treptat cantitatile … ajungi la exemplul de mai sus dupa luni de zile in care ti-ai adaptat corpul, altfel …. Poti avea probleme.

Unde poti sa-ti pui in farfurie atatea legume crude, sa le mananci si cat timp ti-ar lua activitatea pentru starea de sanatate optima? Cu un suc … l-ai dat peste cap si gata, esti pregatit/a pentru restul zilei.

Puterea unui aliment este acel prag peste care sistemul imunitar se activeaza si blocheaza intr-o perioada, 3-4 luni, actiunea acelui factor pozitiv sau de boala. De aici pleaca si acest concept de a ne trata prin hrana sanatoasa.

Astfel, introducem in corpul nostru informatii pozitive sub forma de nutrienti, ce ne corecteaza procesele, sub pragul de blocare al sistemului imunitar.

Pastilele, desi necesare cand doctorul hotareste, depasesc pragul de putere al unui aliment si asta ar fi si motivul pentru care trebuie schimbate dupa o perioada. Sunt blocate de sistemul imunitar.

  1. Mediteaza –  zilnic noi lucram cu partea constienta, subconstientul se intinde si mai departe si este responsabil de toate procesele automate din corp iar supraconstientul se extinde mult peste primele doua.

In timpul meditatiei noi ne conectam cu spraconstientul la Marea Inteligenta Universala si astfel ne extindem constiinta fara limita.

Depinde de tine cat de mult timp aloci acestei practici pentru starea de sanatate. Astfel te armonizezi pe toate planurile cu vibratia vindecarii din Univers.

Asa iti tii sub control stresul si efectele lui cu usurinta si iti poti rezolva astfel problemele emotionale si mentale.

Poti incerca aceasta meditatie asistata si vezi cum te simti!

Aici ti-am expus practic o parte din modul meu de viata, asa ca le-am trecut prin mine, cum s-ar zice. 🙂

Daca vrei poti dobandi si tu o abilitate naturala de a corecta starea de sanatate (a ta si a altora) prin conectarea ta la Vibratia Vindecarii Reiki cu beneficiile de rigoare. Pentru asta poti participa la unul din Cursurile Gendai Reiki anuntate de mine aici pe site, in partea din dreapta sus.

Ps: daca consideri util acest articol, poti sa dai Share, sa lasi un comentariu pe blog si sa dai si un Like 🙂

Fii sociabil, trimite mai departe!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*